VIZIJA
Tapsime tvaria, inovatyvia ikimokyklinio ugdymo mokykla, kurioje puoselėjamos visapusiško ugdymo praktikos, motyvuojančios pasidalyti lyderyste visus bendruomenės narius.
MISIJA
Pamatinėmis humanistinėmis vertybėmis ugdymą grindžianti, prasmės, atradimų ir asmens ugdymo(si) sėkmės siekianti mokykla, kuri savo veikloje vadovaujasi mokyklos bendruomenės susitarimais ir mokymusi.
STRATEGINIAI TIKSLAI 2025-2027 M.
1. Gerinti ugdymo(si) kokybę, tvarus gyvenimo įgūdžius, siekiant užtikrinti visapusiškai palankią, inovatyvią ir lanksčią mokymosi aplinką, tenkinančią ugdytinių poreikius pagal kiekvieno galias.
2. Puoselėti mokyklos bendruomenės kultūrą, skatinant holistinių vertybių, tvaraus vystymosi ir sveikatingumo ugdymą per kūrybiškumą bei kultūrinį įsitraukimą.
METINĖS VEIKLOS PROGRAMOS TIKSLAS 2025 M.
Gerinti ugdymo(si) kokybę, tvaraus gyvenimo įgūdžius, siekiant užtikrinti visapusiškai palankią, inovatyvią ir lanksčią mokymosi aplinką, tenkinančią ugdytinių poreikius pagal kiekvieno galias.
METINĖS VEIKLOS TIKSLAI:
1. Ugdyti tvaraus gyvenimo įgūdžius.
2. Diegti inovatyvius ugdymo metodus įtraukiajame ugdyme.
3. Stiprinti bendradarbiavimą su tėvais ir bendruomene.
4.Tobulinti darbuotojų kvalifikaciją, atnaujinti ikimokyklinio ugdymo programą,
vadovaujantis holistiniu ugdymu.
UŽDAVINIAI:
1.1. Skatinti vaikų supratimą apie gamtą ir aplinką, ugdyti atsakingą požiūrį į išteklių
naudojimą, žmogaus fizinę ir psichinę sveikatą.
1.2. Fizinės ir emocinės sveikatos stiprinimas.
1.3. Tobulinti Mokyklos aplinką, kurioje būtų skatinamas tvarus elgesys ( daržas, sliekynas,
skaitmenizuojami veiklos procesai).
2.1. Diegti įnovatyvius ugdymo metodus įtraukiajame ugdyme.
2.2. Naudoti modernias technologijas ugdymo procese ( interaktyvias lentas, planšetes,
interaktyvias bites).
2.3. Skatinti kūrybiškumą, saviraišką, kalbinius gebėjimus, organizuojant įvairius projektus
ir veiklas.
3.1. Organizuoti reguliarius susitikimus su tėvais, teikti jiems informaciją apie vaiko
ugdymosi procesą ir pasiekimus.
3.2. Įtraukti tėvus į mokyklos gyvenimą organizuojant bendrus renginius ir projektus.
3.3. Bendradarbiauti su vietos bendruomene, organizuojant ekskursijas ir kitas veiklas.
4.1. Organizuoti mokytojams ir kitiems darbuotojams kvalifikacijos kėlimo kursus ir
seminarus apie ikimokyklinio ugdymo programos atnaujinimą, tvarų ugdymą ir įnovatyvius ugdymo
metodus. Visiems darbuotojams teikti pagalbą ir mokymus skaitmeninių sistemų įsisavinimui.
4.2. Skatinti mokytojų dalijimąsi gerąja patirtimi ir bendradarbiavimą įgyvendinant
atnaujintas ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas.
4.3. Skatinti visų darbuotojų lyderystę
PRIORITETAI:
1. Įtraukusis ugdymas. Personalizuotas ugdymas kiekvienam mokiniui.
2. Bendradarbiavimas su tėvais, globėjais.
3. Vaikų kalbos ugdymas.
4. Socialinis emocinis bendruomenės ugdymas.